Biztonsági szolgálat, vagyonvédelem

Ft

Elfogyott

Cégünk a biztonsági szolgálati tevékenység megszervezésében és hatékony – akár folyamatos, akár eseti jellegű – ellátásában évtizedes szakmai tapasztalatokkal rendelkezik. A megrendelői igényeket maximálisan szem előtt tartjuk. Rugalmas feltételekkel, a legkedvezőbb ár/érték arány mellett tudjuk garantálni a személy és vagyonvédelmi feladatok eredményes végzését bárhol az ország területén.

Ajánlatot kérek!
Gyors elérés telefonon

Elfogyott

Kategória:

Leírás

Miért minket válasszon?

  • Nagyságrendi árak helyett precíz helyszíni felméréssel egybekötött árajánlat.

    Mindig egyedi árajánlatot készítünk helyszíni felmérés után, az ajánlat igényei alapján kerül véglegesítésre. Kérjen ajánlatot e-mailen, utána visszahívjuk Önt az információk pontosítása érdekében.

  • Késedelem nélkül jelen vagyunk a helyszínen, felmérjük a problémát.

    Tudjuk, hogy mivel kit kell értesíteni, megállapítjuk a pontos probléma okát és javításának forgatókönyvét is elkészítjük. Dedikált helyismerettel rendelkező magabiztos üzemeltetési menedzser a nap bármely szakaszában áll a rendelkezésére.

  • Garanciát vállalunk minden elvégzett munkánk után.

    Átlátható elszámolás készpénzmozgás nélkül. 24H gyorsszolgálat hibaelhárítás 14 év üzemeltetési tapasztalattal. Felelősségbiztosítás: 30.000.000 Ft összértékig. Egy problémával egyszer szembesülünk, azonnali problémamegoldásra összpontosítunk.

  • Egyaránt üzemeltetünk kisebb és nagyobb épületeket.

    Mert szolgáltatásunkat épületekre és igényekre szabjuk a megfelelő kondíciókkal és üzemeltetési koncepciók kiválasztásával.

  • Saját alkalmazottakkal, illetve kipróbált alvállalkozói szakemberekkel dolgoztatunk, hogy mindig időben és releváns szaktudással érkezzünk a helyszínre.

    Az üzemeltetési menedzsereink együtt dolgozzák ki a megfelelő megoldásokat a hibák elhárításnál. Figyelembe vesszük és alkalmazkodunk a létesítmény működési feltételeihez a tevékenységünk során.

  • Energiahatékonyság − Zöld épületmenedzsment:
    Kollégáink folyamatosan vizsgálják a létesítményt és javaslatot tesznek az energiahatékonyság érdekében. Pénzt takaríthat meg hónapról hónapra. Költséghatékony üzemeltetésünk az ingatlanok értékét is növeli.

    Környezetbarát üzemeltetést valósítsunk meg. Rendszeres jelentéseket készítünk: mindenről tudni fog a háttérben.

Az ECOFM szolgáltatását Önnek ajánljuk, ha:

  • Szívesen búcsút venne a pénznyelő létesítmény jelenségétől.
  • Idegeskedés, kapkodás és mindezekből fakadóan feleslegesen kiadott összeg helyett inkább csak telefonálna egyet és 1 perc alatt megoldaná a problémát.
  • Kiszabadulna a várakozási idők – kókler szakemberek – stresszes problémamegoldás háromszögéből.
  • Olyan épületet üzemeltetne, ahol rendszerek és folyamatok működnek automatikusan.
  • Szeretné a napi működésnél a felesleges kiadásokat elkerülni, ahol figyelemmel kísérik a házfelügyeleti rendszereit vagy a kazán működését, klímák, légtechnikai berendezések optimális kezelését, hogy költséghatékonyabban tudjon üzemelni.
  • Belefáradt abba, hogy nem tud megbízható, alapos szakembert találni, vagy nem jönnek ki időben.
  • Olyan segítségre vágyik, akik önállóan dolgoznak és megoldják a problémákat akkor is, ha Ön nincs jelen.
  • Minden vágya, hogy ne olyan feladatok vegyék el az idejét, ami nem az Ön feladata.

Épület energiafogyasztásának mérése, adminisztrálása, fejlesztések eszközölése

Gazdaságos épületüzemeltetést valósítunk meg.

Azaz a problémák alapos feltárásával, a létesítmény berendezéseinek ellenőrzésével a felesleges kiadások megelőzése, vagy akár kiváltása gazdaságosabb megoldásra.

Az üzemeltetési menedzsereink együtt dolgozzák ki a szükséges lépéseket a hibák elhárításánál. Az üzemelését átvilágítjuk, és ha szükséges akkor alternatívát ajánlunk, mindezt az energiatakarékosság szempontjából.

Figyelemmel kísérjük az épület főbb kiadásait – víz, gáz, energiafogyasztás – és javaslatokat eszközölünk.

Műszaki ügyelet – komplexen – emberi erőforrás biztosítása 4-6-8 órában napi szinten vagy igény szerint

Bizonyára ismerős e három főberendezés az épületében, melynem karbantartása elengedhetetlen a zavartalan üzemelés érdekében.

→ klímakarbantartás,
→ kazánkarbantartás
→ légtechnikai berendezések karbantartása

  • Facility manager szolgáltatásunk a projektmenedzseléstől kezdve az egyszerű felhasználandó anyagok beszerzéséig terjed. A komplex szolgáltatás magába foglalja a teljes körű üzemeltetését: egy szálloda, hotel, irodaház, üzlet vagy komplexum esetében is.
  • A műszaki ügyelet magába foglalja minden egyéb műszakkal kapcsolatos berendezés szakszerű beüzemelését, üzemeltetését vagy a megfelelő szakirányú kolléga irányítását speciális helyzetekben.
  • E berendezésekre nyújtunk komplex műszaki ügyeletet és gyorsszolgálatot, hibaelhárítást. Átvizsgáljuk az épületgépészetét és megkeressük az adott problémára a megfelelő megoldást, így komplexen járunk el az adott probléma megszüntetésében.
  • Az új szivattyúk, gépészeti berendezések beszerzését és korszerűsítését is ránk bízhatja. A légtechnikai berendezések karbantartása, ékszíjak cseréje, beszerzése, zsákos szűrők gyártása, szállítása, cseréje, járatok tisztítása.

Tanácsot adunk – Ön helyett megyünk végig az ügyintézés útján

A facility managereink rendelkezésére állnak és segítenek tanácsadásaikkal vagy üzletfejlesztéssel kapcsolatos kérdésekben.

  • Tervezünk, előkészítünk és engedélyeztetünk.
  • Átvilágítás, kiértékelés, javaslattétel, után követés kontrolling minden meglévő és jövőbeni munkálatok alatt és a befejezés során.
  • A projekteket az éves költségvetésben ütemezzük, így hosszútávon az épület költséghatékonyabban tud üzemelni. Ezzel értékét is növeljük. Pénzt takaríthat meg hónapról hónapra.
  • Kezeljük a biztosítási és garanciális ügyeit.

Szolgáltatásainkról

Budapest központú ingatlanüzemeltető- ingatlankezelő cégként az épületüzemeltetés terén számos forgatókönyvet kínálunk lakás és nem lakás célú

  • üzemeltetési,
  • fenntartási,
  • hasznosítási feladatokra.

Állandó alvállalkozóinkkal épületet üzemeltetünk – építünk – felújítunk – átalakítunk.

Karbantartás – a rövid- és hosszútávú biztonságos
és stresszmentes üzemeltetésért

Számíthat ránk a használatban lévő tárgyi eszközei folyamatos, zavartalan, biztonságos üzemeltetésében. Mert a javítási, karbantartási munkákkal éppen időben érkezünk. Tervszerű megelőző karbantartással a váratlan problémákat is elfelejtheti.

Hosszabb időszakonként, rendszeresen visszatérő nagyjavítás, rendeltetésszerű használat érdekében kivitelezendő javítási, karbantartási tevékenységekkel a folyamatos elhasználódás sem okoz majd izzasztó perceket. Ott leszünk, ha sürgősen javítani kell, és akkor is, ha tervszerűen igényli a karbantartást.

Miben segítünk?

Javítunk – akár napi szintű karbantartói munkákkal:

  • izzócserék,
  • meglazult csavarok meghúzása (pl.: zárakon, nyílászárókon egyéb használati eszközökön),
  • szennyeződés eltüntetése festett falon,
  • ajtó- ablakbeállítás az évszakoknak megfelelően,
  • zárcsere,
  • esetlegesen meghibásodott eszközök javítása, illetve cseréje, pótlása.

Mindezen munkákkal az épületet elfogadható műszaki szinten tudjuk tartani.

Karbantartunk – tervezett karbantartási munkákkal:

Minden téren megakadályozunk egy bekövetkezhető meghibásodást, egy hűtés- illetve fűtésleállást vagy akár egy beázást.

Az épület, illetve az ingatlanon belül beépített műszaki és építészeti egységek folyamatos, tervezett karbantartásával megspórolhatóak azon kellemetlen szituációk, amik váratlanul megkeserítik, sokszor lehetetlenné teszik a mindennapi tevékenységeket.

Az épület állagmegóvásával csökkentheti a nagyobb kiadásokat.

Beavatkozunk – sürgősségi javító karbantartással:

  • Veszélyelhárítás, balesetmegelőzés vagy biztonsági okokból kivitelezett azonnali reakció.
  • kitört ablak,
  • tetőjavítás (beázás miatt),
  • vihar okozta károk,
  • olyan meghibásodások, amik gyors, illetve nagyobb romlásához, károkhoz vezethetnek.

Klímakarbantartással pénzt spórolunk Önnek

Elmaradása a klíma idő előtti elhasználódásához, meghibásodásához vezethet. Karbantartással meghosszabbíthatja a klíma élettartamát és komfortosabbá teheti a használatát.

Célja:

  • egészségmegóvás(A klíma idővel bűzös szagot áraszt; a sok baktérium és kórokozó megtapadása, a folyamatos páralecsapódás egészségkárosító hatású.)
  • hűtés hatásfokának a megőrzése(Az elporolódott hőcserélőn nehezebben jut át a levegő, a ventilátoron megtelepedett szennyeződés kiegyensúlyozatlanná teszi a berendezést; a kültéri egység kondenzátora, ha nehezebben adja le a hőt, alacsonyabb lesz a hatásfok.)
  • energiaspórolás(Ha a kompresszor erőlködik, több elektromos áramot fogyaszt, és gyorsabban használódik el a készülék.)

Segítünk a klímakarbantartást, a klímatelepítést, a klímatisztítást illetően is.

Mi szükséges mindezen karbantartói munkák egységes működéséhez?

Egy kidolgozott karbantartási terv, mely az épület, illetve a beépített műszaki egységek állagmegóvását szolgálja. Mindeközben költségoptimalizált, hosszútávon jól és gazdaságosabban működő műszaki üzemeltetéshez járul hozzá.

Jó lenne tudni egy év múlva is a költségek, kiadások csökkentésére, illetve az éves üzemeltetési költségkalkulációkra vonatkozó információkat?

Egy költséghatékonyabban működő, illetve üzemelő épületnél a karbantartási terv ebben is hasznos információkat ad.

Épületüzemeltetés – egyedi üzemeltetési koncepció alapján

Műszaki management – azért, hogy a sok nem várt bosszantó probléma elkerülhető lehessen.

Segítségünkkel az épület műszaki szempontból megbízható és sűrű váratlan problémáktól, meghibásodásoktól mentesen működhet. Folyamatos megelőző, valamint tervszerű karbantartási, az épület állagmegóvása vonatkozó munkáink is e célt szolgálják.

Infrastrukturális management – azért, hogy jó benyomást kelthessen a környezetével

Az épülethigiénia, takarítás, porta és őrszolgálat, növényzetápolás, parkgondozás, tűzvédelem is a munkánk része. Egy megbízható porta, illetve őrszolgálat segítheti a munkában töltött hétköznapokat. A megfelelő munkakörnyezet megteremtésével az ott dolgozók teljesítménye is növelhető. A környezet befolyásolással lehet egy üzleti megbeszélés kimenetelére is.

Gazdasági management – azért, hogy az üzemeltetés alatt álló ingatlannal kapcsolatos tanácsadás révén az épület gazdaságos működéséhez járulhassunk hozzá.

Be- és kimenő számlák kezelése, kontrolling, szerződéses állomány felkutatása, biztosítása, megbízása, ellenőrzése, projektmenedzsment, energiagazdálkodás, költségcsökkentő működés, tulajdonosi képviselet, dokumentációk kezelése mind lekerül az Ön válláról.

Ingatlanon végzett műszaki felmérés és konzultációk után készítjük el az üzemeltetési koncepciót, mivel minden épületre egyedi tervet, és e terv alapján már hozzávetőleges üzemeltetési költségkalkulációt adunk.

Határidőkkel és 30.000.000 Ft összértékű felelősségbiztosítással dolgozunk.
Garanciával egybekötött, rövid és hosszútávú igényeket kiszolgáló üzemeltetési műszaki ügyeletként járunk el, és már bizonyított szakembereket küldünk a helyszínekre.
Mindig időben.