Gazdaságos épületüzemeltetés

Hogyan vessen véget a körülményes és költséges épületfenntartásnak?

Talán ismerős lehet az Ön számára, ha épületet üzemeltet: tudja, hogy mit jelent a gyakorlatban egy létesítmény, épület mindennapi vérkeringésének fenntartása.

  •  Talán évek óta Ön is izzasztó kihívásként éli meg, hogy vér-verejték egy-egy javításra néhány hónapon belül szakembert találni.
  • Állandó jelleggel karbantartót alkalmazni sokszor költséges vagy gyakorta speciálisan egy-két területre szakosodott tudással rendelkezik.
  • Lehet bosszúságot okozott Önnek is, hogy néha egy-egy javítás elégséges lett volna a drága gépcsere helyett, vagy kihívásként élte meg, hogy időben le legyenek cserélve a klímaberendezés szűrői.
  • Kellemetlen, amikor elromlik a szivattyú, nem ég a folyosón a lámpa, és Ön a Google-re támaszkodhat csupán, hogy egy szakembert találjon a feladatra.
  • Amikor egy csőtörés miatt az épületben eluralkodik a káosz. Jön a nem várt, de bosszantó probléma.

Pedig lehetséges ma úgy fenntartani egy épületet, hogy ezeket az stresszes szituációkat Ön nem ismeri

A legtöbb üzemeltető ilyenkor felcsapja a Google-t, és megpróbál keresni egy szakembert az adott problémára, egy adott szituációban. Ezzel a legnagyobb gond az, hogy:

  • a szakemberhiányból is fakadó várakozási idő miatt nehéz azonnali segítséget találni.
  • sok esetben apró feladatokkal e szakemberek nem foglalkoznak.
  • az árak és a szakemberek összehangolásával rengeteg idő és energia megy el. Még csak az árajánlatnál tart, miközben a feladat még mindig megoldásra vár.
  • sosem tudhatja, hogy a következő szituáció esetén elérhetőek lesznek-e.
  • ami már nem az ő asztaluk, ahhoz hozzá sem nyúlnak, arra kereshet megint más szakembert a feladatra.
  • a tűzoltás nem cserélhető fel a folyamatos megelőző, valamint tervszerű karbantartással, márpedig számos nem várt probléma megelőzése csakis így lehetséges.

Egy épületüzemeltetésnek nem törvényszerűen kell együtt járnia a napi 10-12 órás tűzoltássa

Önnek akkor lesz egy épület fenntartása kevesebb energiát jelentő feladat, ha az a leggazdaságosabban tölti be a funkcióját. Akár olyan berendezések, mint a klíma, a kazán és a légtechnikai berendezések is a nap minden percében kifogástalanul működnek.

Az épület műszakilag, infrastrukturálisan és gazdasági szempontból is kifogástalan, és elkerülhetővé válik, hogy bármilyen kellemetlen vagy nem várt esemény felborítsa a napi rendeltetését.

Sőt, energiatakarékos és költséghatékony működési elve emeli az épület értékét és presztízsét.

Létezik egy másik valóság, ahol egy létesítmény szinte magától működik…

  • Épületüzemeltetés kiszervezésével felszabadul a napi tűzoltásokra szánt idő. Amikor már tényleg csak az igazán fontos feladatokkal kell foglalkoznia, ami produktív.

  • Épületszervizzel a személyes jelenléte nélkül is megoldódnak a karbantartói feladatok. Nem kell mindig mindenhol ott lennie, szerveznie, rendeznie. És minden részletét kidolgoznia egy javítási munkálatnak. Ismerős szituáció esetleg Önnek is?

  • Rendszeres épületkarbantartással több lesz a megtakarítás és csökken a stressz. A problémák alapos feltárásával, a létesítmény berendezéseinek ellenőrzésével a felesleges kiadások megelőzésével, vagy kiváltása gazdaságosabbra is mind-mind megoldható kivitelezés. Elkerülheti a váratlan problémákat is.

  • Szállodakarbantartás szolgáltatásunk révén egy komplex üzemeltetési stratégiával nyereségesebbé teheti a szállodát és emelheti a színvonalát is.  A hatékonyságjavító intézkedésekkel, a költség-hozam elemzéssel, a rendszerek és folyamatok automatikus működésével elérheti, hogy szálloda valóban a vendégélményre fókuszáljon, és ne az aktuális problémákra.

    Mire számíthat? Szálloda energiafogyasztásának mérése, adminisztrálása, fejlesztések eszközölése, adott létesítmény berendezéseinek ellenőrzése, hogy ki lehet-e azokat váltani gazdaságosabbra.

  • Költséghatékony irodaház- vagy irodahelyiség üzemeltetéssel a munkaadói márkára hangsúlyt tevő cégek az irodai légkörre is odafigyelhetnek. Ma olyan apróságok is hozzájárulnak a munkahelyi légkör megteremtéséhez, minthogy milyen a munkahelyi környezet és miliő. Egy irodában a munkatársak jóval több időt töltenek a munkahelyükön, mint hétköznap saját otthonukban.

    • Azonban nem mindegy, hogy egy elromlott irodai eszköz mennyi időn belül kerül ismét használatba a dolgozók részére.
    • Nem mindegy, hogy egy adott problémát csakis gépcserével lehet-e megoldani, vagy kis ráfordítással üzemben tartható-e egy jól megszokott készülék.
    • Nem mindegy, hogy az irodaüzemeltetés (takarítás, karbantartás szervezése és felügyelete) mennyi pénzügyi ráfordítást igényel, és vajon a spórolás a minőség rovására megy-e.

Erre számíthat:

  • Nagyságrendi árak helyett precíz helyszíni felméréssel egybekötött árajánlat.

    Mindig egyedi árajánlatot készítünk helyszíni felmérés után, az ajánlat igényei alapján kerül véglegesítésre. Kérjen ajánlatot e-mailen, utána visszahívjuk Önt az információk pontosítása érdekében.

  • Késedelem nélkül jelen vagyunk a helyszínen, felmérjük a problémát.

    Tudjuk, hogy mivel kit kell értesíteni, megállapítjuk a pontos probléma okát és javításának forgatókönyvét is elkészítjük. Dedikált helyismerettel rendelkező magabiztos üzemeltetési menedzser a nap bármely szakaszában áll a rendelkezésére.

  • Garanciát vállalunk minden elvégzett munkánk után.

    Átlátható elszámolás készpénzmozgás nélkül. 24H gyorsszolgálat hibaelhárítás 14 év üzemeltetési tapasztalattal. Felelősségbiztosítás: 30.000.000 Ft összértékig. Egy problémával egyszer szembesülünk, azonnali problémamegoldásra összpontosítunk.

  • Egyaránt üzemeltetünk kisebb és nagyobb épületeket.

    Mert szolgáltatásunkat épületekre és igényekre szabjuk a megfelelő kondíciókkal és üzemeltetési koncepciók kiválasztásával.

  • Saját alkalmazottakkal, illetve kipróbált alvállalkozói szakemberekkel dolgoztatunk, hogy mindig időben és releváns szaktudással érkezzünk a helyszínre.

    Az üzemeltetési menedzsereink együtt dolgozzák ki a megfelelő megoldásokat a hibák elhárításnál. Figyelembe vesszük és alkalmazkodunk a létesítmény működési feltételeihez a tevékenységünk során.

  • Energiahatékonyság − Zöld épületmenedzsment:
    Kollégáink folyamatosan vizsgálják a létesítményt és javaslatot tesznek az energiahatékonyság érdekében. Pénzt takaríthat meg hónapról hónapra. Költséghatékony üzemeltetésünk az ingatlanok értékét is növeli.

    Környezetbarát üzemeltetést valósítsunk meg. Rendszeres jelentéseket készítünk: mindenről tudni fog a háttérben.

Mi a válasz a kérdéseire?

Havi ügyeleti idő, kisebb fix összegért. Épületekre és igényekre szabva. Műszaki ügyelet és emberi erőforrás biztosítása 4-6-8 órában napi szinten vagy igény szerint.

Tudja nyugalomban az épületüzemeltetést napi 24 órában.

Máté Zoltán, az ECOFM Facility Manager

Kapcsolatfelvétel