Gazdaságos épületüzemeltetés

Hogyan vessen véget a körülményes és költséges épületfenntartásnak?
Talán ismerős lehet az Ön számára, ha épületet üzemeltet: tudja, hogy mit jelent a gyakorlatban egy létesítmény, épület mindennapi vérkeringésének fenntartása.
- Talán évek óta Ön is izzasztó kihívásként éli meg, hogy vér-verejték egy-egy javításra néhány hónapon belül szakembert találni.
- Állandó jelleggel karbantartót alkalmazni sokszor költséges vagy gyakorta speciálisan egy-két területre szakosodott tudással rendelkezik.
- Lehet bosszúságot okozott Önnek is, hogy néha egy-egy javítás elégséges lett volna a drága gépcsere helyett, vagy kihívásként élte meg, hogy időben le legyenek cserélve a klímaberendezés szűrői.
- Kellemetlen, amikor elromlik a szivattyú, nem ég a folyosón a lámpa, és Ön a Google-re támaszkodhat csupán, hogy egy szakembert találjon a feladatra.
- Amikor egy csőtörés miatt az épületben eluralkodik a káosz. Jön a nem várt, de bosszantó probléma.
Pedig lehetséges ma úgy fenntartani egy épületet, hogy ezeket az stresszes szituációkat Ön nem ismeri
A legtöbb üzemeltető ilyenkor felcsapja a Google-t, és megpróbál keresni egy szakembert az adott problémára, egy adott szituációban. Ezzel a legnagyobb gond az, hogy:
- a szakemberhiányból is fakadó várakozási idő miatt nehéz azonnali segítséget találni.
- sok esetben apró feladatokkal e szakemberek nem foglalkoznak.
- az árak és a szakemberek összehangolásával rengeteg idő és energia megy el. Még csak az árajánlatnál tart, miközben a feladat még mindig megoldásra vár.
- sosem tudhatja, hogy a következő szituáció esetén elérhetőek lesznek-e.
- ami már nem az ő asztaluk, ahhoz hozzá sem nyúlnak, arra kereshet megint más szakembert a feladatra.
- a tűzoltás nem cserélhető fel a folyamatos megelőző, valamint tervszerű karbantartással, márpedig számos nem várt probléma megelőzése csakis így lehetséges.
Egy épületüzemeltetésnek nem törvényszerűen kell együtt járnia a napi 10-12 órás tűzoltássa
Az épület műszakilag, infrastrukturálisan és gazdasági szempontból is kifogástalan, és elkerülhetővé válik, hogy bármilyen kellemetlen vagy nem várt esemény felborítsa a napi rendeltetését.
Sőt, energiatakarékos és költséghatékony működési elve emeli az épület értékét és presztízsét.
Létezik egy másik valóság, ahol egy létesítmény szinte magától működik…
Épületüzemeltetés kiszervezésével felszabadul a napi tűzoltásokra szánt idő. Amikor már tényleg csak az igazán fontos feladatokkal kell foglalkoznia, ami produktív.
Épületszervizzel a személyes jelenléte nélkül is megoldódnak a karbantartói feladatok. Nem kell mindig mindenhol ott lennie, szerveznie, rendeznie. És minden részletét kidolgoznia egy javítási munkálatnak. Ismerős szituáció esetleg Önnek is?
Rendszeres épületkarbantartással több lesz a megtakarítás és csökken a stressz. A problémák alapos feltárásával, a létesítmény berendezéseinek ellenőrzésével a felesleges kiadások megelőzésével, vagy kiváltása gazdaságosabbra is mind-mind megoldható kivitelezés. Elkerülheti a váratlan problémákat is.
Szállodakarbantartás szolgáltatásunk révén egy komplex üzemeltetési stratégiával nyereségesebbé teheti a szállodát és emelheti a színvonalát is. A hatékonyságjavító intézkedésekkel, a költség-hozam elemzéssel, a rendszerek és folyamatok automatikus működésével elérheti, hogy szálloda valóban a vendégélményre fókuszáljon, és ne az aktuális problémákra.
Mire számíthat? Szálloda energiafogyasztásának mérése, adminisztrálása, fejlesztések eszközölése, adott létesítmény berendezéseinek ellenőrzése, hogy ki lehet-e azokat váltani gazdaságosabbra.
Költséghatékony irodaház- vagy irodahelyiség üzemeltetéssel a munkaadói márkára hangsúlyt tevő cégek az irodai légkörre is odafigyelhetnek. Ma olyan apróságok is hozzájárulnak a munkahelyi légkör megteremtéséhez, minthogy milyen a munkahelyi környezet és miliő. Egy irodában a munkatársak jóval több időt töltenek a munkahelyükön, mint hétköznap saját otthonukban.
- Azonban nem mindegy, hogy egy elromlott irodai eszköz mennyi időn belül kerül ismét használatba a dolgozók részére.
- Nem mindegy, hogy egy adott problémát csakis gépcserével lehet-e megoldani, vagy kis ráfordítással üzemben tartható-e egy jól megszokott készülék.
- Nem mindegy, hogy az irodaüzemeltetés (takarítás, karbantartás szervezése és felügyelete) mennyi pénzügyi ráfordítást igényel, és vajon a spórolás a minőség rovására megy-e.
Erre számíthat:
Nagyságrendi árak helyett precíz helyszíni felméréssel egybekötött árajánlat.
Mindig egyedi árajánlatot készítünk helyszíni felmérés után, az ajánlat igényei alapján kerül véglegesítésre. Kérjen ajánlatot e-mailen, utána visszahívjuk Önt az információk pontosítása érdekében.
Késedelem nélkül jelen vagyunk a helyszínen, felmérjük a problémát.
Tudjuk, hogy mivel kit kell értesíteni, megállapítjuk a pontos probléma okát és javításának forgatókönyvét is elkészítjük. Dedikált helyismerettel rendelkező magabiztos üzemeltetési menedzser a nap bármely szakaszában áll a rendelkezésére.
Garanciát vállalunk minden elvégzett munkánk után.
Átlátható elszámolás készpénzmozgás nélkül. 24H gyorsszolgálat hibaelhárítás 14 év üzemeltetési tapasztalattal. Felelősségbiztosítás: 30.000.000 Ft összértékig. Egy problémával egyszer szembesülünk, azonnali problémamegoldásra összpontosítunk.
Egyaránt üzemeltetünk kisebb és nagyobb épületeket.
Mert szolgáltatásunkat épületekre és igényekre szabjuk a megfelelő kondíciókkal és üzemeltetési koncepciók kiválasztásával.
Saját alkalmazottakkal, illetve kipróbált alvállalkozói szakemberekkel dolgoztatunk, hogy mindig időben és releváns szaktudással érkezzünk a helyszínre.
Az üzemeltetési menedzsereink együtt dolgozzák ki a megfelelő megoldásokat a hibák elhárításnál. Figyelembe vesszük és alkalmazkodunk a létesítmény működési feltételeihez a tevékenységünk során.
Energiahatékonyság − Zöld épületmenedzsment:
Kollégáink folyamatosan vizsgálják a létesítményt és javaslatot tesznek az energiahatékonyság érdekében. Pénzt takaríthat meg hónapról hónapra. Költséghatékony üzemeltetésünk az ingatlanok értékét is növeli.Környezetbarát üzemeltetést valósítsunk meg. Rendszeres jelentéseket készítünk: mindenről tudni fog a háttérben.
Mi a válasz a kérdéseire?
Tudja nyugalomban az épületüzemeltetést napi 24 órában.
Máté Zoltán, az ECOFM Facility Manager